Na moim urządzeniu pojawia się informacja o upłynięciu terminu płatności. Nie mogę korzystać z internetu.

Dodano: 23/01/2016 10:33

przypominajka

Powyższy komunikat ma przypomnieć naszym Klientom o dokonaniu płatności. Nie blokuje on dostępu do internetu – należy kliknąć link oznaczony na czerwono i już można ponownie korzystać z zasobów sieci. Jeżeli pomimo od kliknięcia komunikatu wciąż się on pojawia, należy na klawiaturze nacisnąć przycisk F5. W przypadku laptopów niekiedy trzeba wcisnąć kombinację klawiszy: Fn i F5 jednocześnie. W tabletach i telefonach należy odświeżyć stronę.

Jeżeli pomimo wykonania powyższych czynności nadal widza Państwo powyższy komunikat, należy wyczyścić ciasteczka/pamięć podręczną przeglądarki danego urządzenia. Proces ten różni się w zależności od wykorzystywanej przeglądarki.

Komunikat przestaje być wyświetlany w momencie zaksięgowania Państwa wpłaty na naszym koncie. Należy pamiętać, że proces ten może trwać do 3 dni roboczych i jest niezależny od nas. Jeżeli po tym czasie nadal pojawia się komunikat przypominający, należy skontaktować się z biurem Obsługi i wyjaśnić sprawę płatności.